יום שבת, 2 בפברואר 2013

חולמים על סוף שבוע מענג ב-ראומה, פינלנד? מצורף מלונות מומלצים

ראומה, פינלנד

ראומה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בראומה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

BEST WESTERN Hotel Raumanlinna

VALTAKATU 5, ראומה, פינלנד

המלון הגדול ממוקם באופן אידיאלי במרכז ראומה ומציע סאונה, בריכה פנימית ומסלול גולף. בBEST WESTERN Hotel Raumanlinna תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

המלון מציע רכיבת סוסים ומגרשי טניס להנאת האורחים בשעות הפנאי. בנוסף תמצאו סאונה, מעלית ומרכז עסקים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בראומה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של BEST WESTERN Hotel Raumanlinna מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים כוללים מגהץ, מיני בר ופינת תה ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

הבר של BEST WESTERN Hotel Raumanlinna מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במגוון הברים ובתי הקפה שבסביבה.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות במרחק הליכה קצר. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, בידה, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, קזינו, מועדון לילה, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, סאונה, בריכה מקורה, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, קומת מנהלים, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 27 ביקורות אורחים
מתוך 5 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, מתוכם 3 אמרו שהם היו קטנים
מתוך 2 ביקורות על נוחות החדרים, 2 אמרו שהחדרים היו נוחים

Hotel CityHovi Rauma

Nortamonkatu 18, ראומה, פינלנד

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז ראומה ומציע מסלול גולף וסאונה. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בראומה.

בחדרים המרווחים של Hotel CityHovi Rauma תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. בכולם תמצאו מגהץ.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וטיולים מודרכים.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סאונה

שירותים

מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Summer Hotel Rauma

Satamakatu 20, ראומה, פינלנד

את Summer Hotel Rauma תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אחסון מזוודות, סאונה ומכבסה אוטומטית במטבעות.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Summer Hotel Rauma מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מיקרוגל ומקרר. כמו כן החדרים מאובזרים במכונת כביסה ומרפסת משותפת.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מהמלון. Old Rauma נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיקרוגל, טלוויזיה, מיטת תינוק, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה

שירותים

מחשב, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Bar Maffi

Välikatu, ראומה, פינלנד

המיקום המרכזי של Hotel Bar Maffi יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של ראומה כמו למשל Old Rauma אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Bar Maffi תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

לאחר יום של קניות וטיולים בראומה, הינכם מוזמנים להתפנק בסאונה או להתרענן בבריכת שחייה של המלון. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בראומה ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

בחדרים המרווחים של Hotel Bar Maffi תמצאו טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. תמצאו בהם מכונת קפה, מקרר ומגהץ.

בבר של Hotel Bar Maffi תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בכל בוקר תמצאו בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף הינכם מוזמנים לבלות במבחר הברים ומקומות הבילוי שבאזור.

במלון ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים עם רכב. המרחק של נמל התעופה של פורי מן המלון הוא רק 50 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה משותף, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, טיולים מודרכים, ביליארד, הטלת חצים, מוזיקה חיה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


BEST WESTERN Kalliohovi

KALLIOKATU 25, ראומה, פינלנד

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את BEST WESTERN Kalliohovi עם חדרים ובנוסף מיני בר, מרפסת ואינטרנט אל- חוטי חינם.

BEST WESTERN Kalliohovi מציע סאונה, מעלית ומסלול גולף. בנוסף, יש במלון סאונה, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBEST WESTERN Kalliohovi מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל החדרים המודרניים של BEST WESTERN Kalliohovi מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בנוסף החדרים מאובזרים במגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון.

בBEST WESTERN Kalliohovi יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם תהיה מהנה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, מועדון לילה, סאונה, מוזיקה חיה, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 16 ביקורות אורחים

Hotelli Vanha Rauma

Vanhankirkonkatu 26, ראומה, פינלנד

ממוקם במרכז ראומה ורק מספר צעדים מOld Rauma, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות חם ומקצועי.

Hotelli Vanha Rauma מציע מרכז עסקים, מסלול גולף ואחסון מזוודות. במלון יש דוכן השכרות רכב וטראסה. המלון גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

בחדרים הגדולים של Hotelli Vanha Rauma תמצאו פינת קפה ותה, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר. בכולם תמצאו מאוורר תקרה. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בHotelli Vanha Rauma יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בסמוך למלון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה של פורי מן המלון הינו 50 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף

שירותים

מרכז עסקים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Cumulus Rauma

Aittakarinkatu 9, ראומה, פינלנד

המלון המודרני נמצא לנוחותכם במרכז ראומה ומציע סאונה ובריכה פנימית.

Cumulus Rauma מציע חדר/י ישיבות, חדרי דיונים ומעלית. בין השאר תמצאו במלון ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בראומה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים הנעימים של המלון מציעים, בין השאר, טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ובנוסף מצויידים במגהץ ומיני בר. חדרי האמבטיה במלון מאובזרים במייבש שיער ומקלחת.

הבר של Cumulus Rauma מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן לקבל בחדר. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. Old Rauma נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בידה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, מגרש משחקים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 53 ביקורות אורחים
מתוך 6 ביקורות על מהירות האינטרנט, 4 אמרו שהוא היה די מהיר
4 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 4 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שבהן אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בבריכה
מתוך 2 ביקורות על נקיון החדרים, 2 אמרו שהם היו מצוחצחים
2 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 2 מצאו אותו מסייע ומנומס

Kylmapihlaja Lighthouse

Majakka ja Saari Oy, PO Box 240, ראומה, פינלנד

Kylmapihlaja Lighthouse מציע חדר/י ישיבות, חדרי דיונים וסאונה. כמו כן תמצאו במלון אחסון מזוודות, טראסה וחוף פרטי. בתוך שטח המלון יש גם חנות מזכרות/מתנות.

בKylmapihlaja Lighthouse תמצאו 12 חדרים מודרניים ושקטים.

הבר של Kylmapihlaja Lighthouse מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה, אמבטיה, חוף פרטי, גינה, שייט בסירה, פעילויות ימיות, דיג, שייט בקאנו, מסלולי הליכה, סולריום, משחקי וידאו

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa Jussoila

Karjalankatu 16, ראומה, פינלנד

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, סאונה, מגרש משחקים, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סלון יופי

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Viipurin Puiston Majatalo

Karjalankatu 18, ראומה, פינלנד

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

מגרשי טניס, סאונה, גינה, הטלת חצים

שירותים

מחשב, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , ראומה בתי מלון, ראומה, מלונות בראומה, ראומה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בראומה, ראומה - ביקורות אורחים , ראומה - תמונות של בתי מלון

ראומה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Rauma_1.htm?label=picnic
פינלנד: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Finland.htm?label=picnic


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה