יום שבת, 2 בפברואר 2013

רשימת מלונות, צימרים מומלצים ב-קאורינה, פינלנד

קאורינה, פינלנד

קאורינה

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות בקאורינה עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Hotel Kivitasku

Aittakatu 1, קאורינה, פינלנד

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז קאורינה ומציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה.

במלון תמצאו מעלית וטראסה.

בחדרים המרווחים של Hotel Kivitasku תמצאו כבלים / לוויין, מכונת קפה וטלוויזיה.

הבר של Hotel Kivitasku מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

מיקום המלון מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

סאונה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Omenahotelli Turku

Omenahotelli Turku, טורקו, פינלנד

המלון נמצא לנוחותכם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בטורקו.

Omenahotelli Turku מציע אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. בOmenahotelli Turku ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

כל החדרים הגדולים של המלון מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מקרר, פינת קפה ותה וטלוויזיה עם מסך שטוח. כל חדר מציע בין השאר מיקרוגל, טלפון ומכונת קפה.

המיקום בלב חיי הלילה של טורקו מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אטרקציות תיירותיות.

כללי

מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מגבות, מקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מעלית, כספת, חנויות, שירות הזמנת כרטיסים, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Sokos Hamburger Bors

KAUPPIASKATU 6, טורקו, פינלנד

Sokos Hamburger Bors ממוקם בלב טורקו, ליד Turku Main Library. Sokos Hamburger Bors נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Hansa Emporium וTurku City Hall.

Sokos Hamburger Bors מציע חדר/י ישיבות, מעלית וסאונה. במלון יש בריכה פנימית, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. אורחים שרוצים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.

כל החדרים המודרנים של Sokos Hamburger Bors מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מיני בר, כספת ומקרר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בSokos Hamburger Bors יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף הינכם יכולים לבלות במגוון הברים ובתי הקפה שבאזור.

במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של טורקו, כמו למשל המרכז התרבותי של טורקו, קתדרלת טורקו ואבואה וטוס וארס נובה. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה אל תחנת האוטובוסים של טורקו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, פאב, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מועדון לילה, ריקוד, מתקני כושר, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 115 ביקורות אורחים
32 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 32 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
מתוך 7 ביקורות על נוחות החדרים, 7 אמרו שהחדרים היו נוחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 7 ביקורות על מסעדת המלון, 5 המליצו לאכול בה
4 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 4 אמרו שהמיטות היו נוחות
3 אורחים ציינו את המקלחת בביקורתם, 2 אמרו שהיא הייתה נקייה ועבדה בצורה מושלמת

Holiday Inn Turku

Eerikinkatu 28, טורקו, פינלנד

המיקום המרכזי של Holiday Inn Turku יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של טורקו כמו למשל Turku Pharmacy Museum and Cafe ומוזיאון האמנות וואינו אלאטונן אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. אינטרנט אלחוטי בחינם, מסעדה ובריכה פנימית הינם חלק מהשרותים שתמצאו במלון, כמו כן הוא ממוקם במרחק הליכה קצר אל Hansa Emporium.

Holiday Inn Turku מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומעלית. בHoliday Inn Turku ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בטורקו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

כל החדרים הרגועים של Holiday Inn Turku מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים נוחים ומכילים מיני בר, מכונת קפה ופינת קפה ותה ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Holiday Inn Turku מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המיקום בלב אזור הבילויים של טורקו מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים אבואה וטוס וארס נובה, מוזיאון האמנות של טורקו והמרכז התרבותי של טורקו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, אופניים, קריוקי, הטלת חצים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 253 ביקורות אורחים
15 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 15 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 42 ביקורות על המיקום של המלון, 38 אמרו שהוא במיקום נוח
19 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 16 אמרו שהם היו מאוד נקיים
15 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 14 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד

Hostel Turku

Linnankatu 39, טורקו, פינלנד

את Hostel Turku תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים מרווחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל אחסון מזוודות, קבלה הפועלת 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם.

כל החדרים המודרניים של Hostel Turku מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם ארונות, כספת ומקרר. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת.

המיקום בלב אזור הבילויים של טורקו מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. ונסיעה קלה מהאכסניה תביא אתכם אל המרכז התרבותי של טורקו, טירת טורקו וקתדרלת טורקו.

כללי

נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מקרר, גישה לכסא גלגלים, חדר אמבטיה משותף, מקלחת, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

אופניים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Radisson Blu Marina Palace Hotel Turku

Linnankatu 32, טורקו, פינלנד

המלון הגדול מדורג 4 כוכבים ונמצא במרכז טורקו, רק 5 דקות הליכה אל מוזיאון האמנות וואינו אלאטונן וTurku Pharmacy Museum and Cafe. המלון המרווח והמעוצב ממוקם בסמוך למקומות המעניינים שלטורקו יש להציע.

Radisson Blu Marina Palace Hotel Turku מציע מעלית, מכון יופי וסאונה. אנשי המלון הפתוחים והחמים, זמינים 24 שעות ביממה. לנוחיות האורחים, הRadisson Blu Marina Palace Hotel Turku נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים הגדולים ונוחים של Radisson Blu Marina Palace Hotel Turku תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים מרווחים ומכילים פינת קפה ותה, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ובנוסף הם ממוזגים. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית.

הבר של Radisson Blu Marina Palace Hotel Turku מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט איטלקי. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

הRadisson Blu Marina Palace Hotel Turku ממוקם בסמוך לHansa Emporium ואבואה וטוס וארס נובה. המרחק מנמל התעופה של טורקו הוא רק 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מגבות, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, מגרש משחקים, טרקלין, מתקני כושר, סאונה, מסאז', אמבטיית אדים, סלון יופי, טיפולי גוף, טיפולי פנים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 332 ביקורות אורחים
מתוך 23 ביקורות על הנוף מהמלון, 19 אמרו שהוא היה מדהים
20 אורחים כתבו ביקורת על המסעדה, 19 ימליצו לאכול בה
10 אורחים הזכירו בסקירה שלהם את הבר, 10 אמרו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
מצאנו 25 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 24 ביקורות על המיטות, 16 אמרו שהן היו נוחות
39 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 36 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Harriet

Kasityolaiskatu 11, טורקו, פינלנד

המיקום המרכזי של Hotel Harriet יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של טורקו כמו למשל התיאטרון העירוני של טורקו, Turku Synagogue ומוזיאון האמנות של טורקו אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה.

בHotel Harriet תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים במגהץ וטלוויזיה.

האזור בו ממוקם המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מקומות הפתוחים לתוך השעות הקטנות. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Abo Svenska Teater וHansa Emporium וכעשרים דקות של הליכה אל Turku Concert Hall, Paavo Nurmi Stadion ומוזיאון האמנות וואינו אלאטונן. במרחק הליכה נמצא גם Turku Pharmacy Museum and Cafe. המרחק של נמל התעופה של טורקו מן המלון הינו 20 דקות באוטו.

כללי

חדרים ללא עישון, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 24 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 4 ביקורות על גודל החדרים, 4 אמרו שהם היו קטנים מדי
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון לא הייתה מעוררת תיאבון
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו קטנות מדי

BEST WESTERN Hotel Seaport

MATKUSTAJASATAMA, טורקו, פינלנד

BEST WESTERN Hotel Seaport מציע חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. במלון תמצאו פעילויות מיוחדות לילדים, סאונה וחדרי דיונים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שBEST WESTERN Hotel Seaport מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של BEST WESTERN Hotel Seaport מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים מכונת קפה, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

הבר של BEST WESTERN Hotel Seaport מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. מרכז העיירה טורקו הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, סאונה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, פעילויות/השגחה על ילדים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 59 ביקורות אורחים
מתוך 8 ביקורות על המיקום של המלון, 8 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 5 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמיטות היו לא נוחות
מתוך 3 ביקורות על נקיון החדרים, 3 אמרו שהם היו מצוחצחים

Hotel S/S Borea

Linnankatu 72, טורקו, פינלנד

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, מכונות אוטומטיות

פעילויות

סאונה, אופניים

שירותים

שרותי אירועים, השכרת אופניים, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Scandic Hotel Plaza Turku

Yliopistonkatu 29, טורקו, פינלנד

המלון נמצא במרכז של טורקו ורק הליכה קצרה אל מוזיאון האמנות של טורקו, Turku Pharmacy Museum and Cafe ומוזיאון האמנות וואינו אלאטונן. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

אורחי המלון יכולים להשתמש במגוון המתקנים שהמקום מציע לבילוי בזמנם הפנוי, כולל דיג. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. לנוחיות האורחים, הScandic Hotel Plaza Turku נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Scandic Hotel Plaza Turku מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. ובנוסף מגהץ, טלפון ומיני בר.

הבר של Scandic Hotel Plaza Turku מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נוחה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

נמל התעופה של טורקו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. המרכז התרבותי של טורקו ואבואה וטוס וארס נובה נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, קזינו, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מסלולי הליכה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 157 ביקורות אורחים
22 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 21 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 37 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 22 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 15 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
12 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 5 אמרו שהם היו קטנים מדי, אך 7 לא הסכימו עם זה
8 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 7 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמיטות היו קטנות מדי

Cumulus Turku Hotel

Eerikinkatu 30, טורקו, פינלנד

המיקום המרכזי של Cumulus Turku Hotel יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של טורקו כמו למשל Turku Pharmacy Museum and Cafe, Turku City Hall ומוזיאון האמנות וואינו אלאטונן אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

Cumulus Turku Hotel מציע סאונה, מעלית ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. בנוסף, המלון מציע שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה וניקוי יבש. בנוסף יש מרכז קניות וכספומט בתוך שטח המלון.

החדרים המודרנים מצויידים בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה ומציעים נוף פנורמי של הרחוב. כמו כן החדרים מאובזרים במקרר, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. בנוסף תוכלו להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

הבר של Cumulus Turku Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Hansa Emporium, בעוד המרחק אל מוזיאון האמנות של טורקו ואבואה וטוס וארס נובה הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה של טורקו מן המלון הוא רק 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה, מגרש משחקים, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 173 ביקורות אורחים
8 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
6 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 4 ביקורות על הצוות, 4 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
2 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו נוחות
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 חשבו שהוא היה במצב טוב

Holiday Club Caribia Hotel Turku

Kongressikatu 1, טורקו, פינלנד

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז טורקו ומציע חדרים מודרנים, סאונה, בריכה ובריכת ילדים. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם אינטרנט אל- חוטי חינם, מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח.

בHoliday Club Caribia Hotel Turku תמצאו 175 חדרים ובנוסף מגרשי טניס חיצוניים ומועדון כושר. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הספא אשר כוללים בין השאר מכון יופי וסאונה. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המסוגננים של Holiday Club Caribia Hotel Turku מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כמו כן החדרים מאובזרים במגהץ, מקרר וטלפון. חדרי האמבטיה מכילים מראת איפור מוארת וכמו כן חלוקי רחצה ומקלחת.

בבר של Holiday Club Caribia Hotel Turku תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה גדולה. בכל בוקר תמצאו בופה קר לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

נמל התעופה של טורקו נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. אבואה וטוס וארס נובה, המרכז התרבותי של טורקו ומוזיאון האמנות של טורקו ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אופניים, פעילויות ימיות, מיני-גולף, מגרשי טניס - חיצוניים, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכת ילדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 69 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהאינטרנט היה חינם
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח
7 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 6 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 5 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על הבריכה, 3 אורחים אמרו שהם נהנו להשתמש בה

Ruissalo Spa Hotel

Ruissalon puistotie 640, טורקו, פינלנד

בנוסף לטראסה על הגג, המלון מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה וכבלים / לוויין. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם אינטרנט אל- חוטי חינם.

בRuissalo Spa Hotel תמצאו 171 חדרים וגם מגרשי טניס ובריכה פנימית. בנוסף לסאונה, חדר כושר ומסלול גולף, ישנם גם מעלית, חדר/י ישיבות ומכון יופי. המלון מכיל ספר, סלון יופי וחנות מזכרות/מתנות.

כל החדרים המודרניים של Ruissalo Spa Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון, כספת ומגהץ. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

בRuissalo Spa Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

נמל התעופה של טורקו ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. המרכז התרבותי של טורקו, אבואה וטוס וארס נובה וקתדרלת טורקו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, הליכה, אופניים, ביליארד, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 68 ביקורות אורחים
מצאנו 6 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על חדר האמבטיה, 2 אמרו שהוא היה לא נקי או במצב גרוע
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את תנאי החדרים, 2 חשבו שהם לא היו מתוחזקים היטב
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס

Laivahostel Borea

Linnankatu 72, טורקו, פינלנד

באכסניה Laivahostel Borea יש סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם, ואחסון מזוודות. האכסניה נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Forum Marinum וטירת טורקו.

מתקני האכסניה כוללים ספריה וחדר טלוויזיה. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות באכסניה.

כל החדרים המודרניים של Laivahostel Borea מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה.

נמל התעופה של טורקו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. מוזיאון סיבליוס, אבואה וטוס וארס נובה ומוזיאון האמנות של טורקו נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה

פעילויות

סאונה, סולריום

שירותים

שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Sokos Seurahuone Hotel

EERIKINKATU 23, טורקו, פינלנד

המלון הנוח נמצא באופן אידיאלי במרכז טורקו ומציע חדר כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

בSokos Seurahuone Hotel תמצאו מבחר רחב של מתקנים ושרותים מודרניים אשר יאפשרו לכם להנות מכל רגע, בין השאר תמצאו שם מועדון כושר, מרכז עסקים ומעלית. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

בחדרים הנוחים של Sokos Seurahuone Hotel תיהנו מכבלים / לוויין, מיני בר וטלוויזיה. בכולם תמצאו מגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Sokos Seurahuone Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

מיקום המלון מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 51 ביקורות אורחים
10 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 8 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 8 ביקורות על המיקום של המלון, 8 אמרו שהוא במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
5 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס

Hotel Helmi

Tuureporinkatu 11, טורקו, פינלנד

המיקום המרכזי של Hotel Helmi יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של טורקו כמו למשל מוזיאון סיבליוס וTurku Main Library אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

שרותי המלון כוללים אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ומעלית. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Helmi מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה ומקרר.

נמל התעופה של טורקו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Turku City Hall, Hansa Emporium וקתדרלת טורקו נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

שירותים

מעלית, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Scandic Julia Turku

Eerikinkatu 4, טורקו, פינלנד

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז טורקו ומציע סאונה, אינטרנט אל- חוטי חינם וחדר כושר. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

Scandic Julia Turku מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מעלית ומרכז עסקים. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הScandic Julia Turku נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Scandic Julia Turku מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. בנוסף החדרים מכילים מיני בר, מגהץ וטלפון. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

הבר של Scandic Julia Turku מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר לקבל בחדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, סאונה, הליכה, אופניים, מגרש משחקים, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 62 ביקורות אורחים
13 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 13 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 13 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 9 ביקורות על הצוות, 8 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Centro Hotel Turku

Yliopistonkatu 12 A, טורקו, פינלנד

המלון המודרני נמצא באופן אידיאלי במרכז טורקו ומציע בריכת שחייה, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון הגדול והנעים ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שלטורקו יש להציע.

Centro Hotel Turku מציע מעלית, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. השרותים כוללים בין השאר כספת, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם.

החדרים הנוחים בCentro Hotel Turku מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. הם כוללים טלפון ופינת קפה ותה.

הבר של Centro Hotel Turku מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

מיקום המלון אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

כללי

מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 73 ביקורות אורחים
13 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 12 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 22 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 17 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 16 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
7 אורחים ציינו את התנאים של החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהם היו מתוחזקים היטב
9 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 8 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות

Hostel Linnasmaki

Lustokatu 7, טורקו, פינלנד

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Sokos City Bors

Eerikinkatu 11, טורקו, פינלנד

המלון המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז טורקו ומציע סאונה ובריכת שחייה. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בטורקו.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Sokos City Bors מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר.

כללי

מסעדה, מייבש שיער, טלוויזיה

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 6 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 2 ביקורות על המיטות, 2 אמרו שהן היו נוחות
2 ציינו את עלות הזמנת החדרים, 2 חשבו שהיא הייתה יקרה מדי
2 אורחים ציינו את חדר האמבטיה בביקורתם, 2 אמרו שהוא היה לא נקי או במצב גרוע
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד

Villa Rauhala

Rauhalantie 67, טורקו, פינלנד

בחדרים המרווחים של Villa Rauhala תמצאו טלוויזיה, מקרר ומטבחון. כמו כן החדרים מכילים מיקרוגל, ספת מיטה ומכונת קפה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המקום תמצאו גם את אבואה וטוס וארס נובה, המרכז התרבותי של טורקו וקתדרלת טורקו. נהיגה של 10 דקות מהמקום תביא אתכם אל מסוף טאלינק סיליאה, Forum Marinum וטירת טורקו.

כללי

מקרר, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, טלוויזיה

פעילויות

סאונה

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Sokos Hotel Caribia

Kongressikuja 1, טורקו, פינלנד

את Sokos Hotel Caribia תמצאו במרחק של כ-20 דקות ממרכז העיר עם חדרים ברמת 4 כוכבים ובנוסף בריכת ילדים, סאונה ובריכה. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מרכז בידור.

אורחי המלון יכולים ליהנות בסאונה או לקבוע תור למסז'. מלבד מרכז עסקים, מכון יופי ומעלית, המלון מציע גם מועדון כושר, מגלשות מים ומגרשי טניס חיצוניים. מתקני הפנאי של Sokos Hotel Caribia כוללים מיני-גולף, פעילויות ימיות וכדורעף.

החדרים הנעימים בהמלון מכילים מיקרוגל וטלוויזיה.

נמל התעופה של טורקו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Turku Synagogue, מוזיאון האמנות של טורקו ואבואה וטוס וארס נובה נמצאים גם כן בקרבת מקום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, מיקרוגל, טלוויזיה, בר לצד הבריכה, בית קפה

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, פעילויות ימיות, ביליארד, מיני-גולף, כדורעף, מגרשי טניס - חיצוניים, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכת ילדים, בריכה חיצונית, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מחשב, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנות מזכרות/מתנות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Park Hotel Turku

Rauhankatu 1, טורקו, פינלנד

המלון הגדול מדורג 4 כוכבים וממוקם בלב טורקו, רק הליכה קצרה אל מוזיאון האמנות של טורקו.

Park Hotel Turku מציע סאונה, בריכת שחייה ומעלית. בנוסף תמצאו המרת מטבע זר, ניקוי יבש ואינטרנט אל- חוטי חינם. הגינה היא המקום האידיאלי ליהנות בשקט ושלווה.

בחדרים המרווחים של Park Hotel Turku תיהנו ממיני בר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. שקט ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

הבר של Park Hotel Turku מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום וניתן להזמינה לחדר. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Hansa Emporium, בעוד Turku City Hall, מוזיאון האמנות וואינו אלאטונן וTurku Main Library במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. ההתחנה תחנת הרכבת המרכזית של טורקו נמצאת במרחק הליכה של חמש דקות בלבד.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 13 ביקורות אורחים
11 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 11 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על גודל החדרים, 3 אמרו שהם היו גדולים
3 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 ביקורות אמרו שהמלון מעוצב באופן קלאסי

Hotel Kalkstrand

Rantatie 1, פאריינן, פינלנד

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז פאריינן ומציע מסלול גולף, סאונה ובריכת שחייה. כאורחי Hotel Kalkstrand אתם תיהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי.

בHotel Kalkstrand תמצאו 38 חדרים וגם מועדון כושר ומגרשי טניס. בנוסף תמצאו מגרש משחקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. במלון ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל רכיבת סוסים, מסלולי הליכה ומיני-גולף.

כל החדרים המודרניים של Hotel Kalkstrand מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וכבלים / לוויין.

בHotel Kalkstrand יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בשכנות למלון. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, פאב, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, חוף פרטי, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מתקני כושר, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Kotimaailma Apartments Turku

Hämeenkatu 16, טורקו, פינלנד

דירות הנופש המודרניות מדורגות 4 כוכבים וממוקמות במרכז טורקו, רק 5 דקות הליכה אל קתדרלת טורקו, אבואה וטוס וארס נובה והמרכז התרבותי של טורקו. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לטורקו להציע.

Kotimaailma Apartments Turku מציע אחסון מזוודות, מרכז עסקים ומעלית. בKotimaailma Apartments Turku ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. ובנוסף דירות הנופש מספקות חיבור אלחוטי לאינטרנט.

הדירות הנוחות בKotimaailma Apartments Turku מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומטבחון. הן מציעות סאונה פרטית, מרפסת ומטבח מאובזר. בחדר האמבטיה המשותף תמצאו מייבש שיער.

הKotimaailma Apartments Turku ממוקם בסמוך למוזיאון סיבליוס וTurku Main Library. במרחק 20 דקות הליכה נמצא Hansa Emporium.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרים משפחתיים

פעילויות

סאונה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, חנויות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , קאורינה בתי מלון, קאורינה, מלונות בקאורינה, קאורינה דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקאורינה, קאורינה - ביקורות אורחים , קאורינה - תמונות של בתי מלון

קאורינה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Kaarina_1.htm?label=picnic
פינלנד: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Finland.htm?label=picnic


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה